ÁSZF 2017-12-25T01:59:52+00:00

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

BERRIES.HU WEBÁRUHÁZ

1. A SZOLGÁLTATÓ

Nol-Sweet Kft.
Székhely és számlázási cím: 1039 Budapest, Kalászi utca 38.
Székhely telefonszáma, email címe: +36 30 513 2342, nuts@berries.hu
Adószám:14491247-2-41
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-906197
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Email: nuts@berries.hu
Mobil: +36 30 513 2342

Atárhely-szolgáltató neve: C-Host Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 1115 Budapest, Halmi u. 29..
A tárhely-szolgáltató weboldala: https://www.nethely.hu/

Bankszámla szám HUF: 10700495-67822553-51100005 CIB Bank Zrt.
IBAN HUF: HU62-1070-0495-6782-2553-5110-0005

2. A VÁSÁRLÓ

Vásárló: aki a Szolgáltatótól a berries.hu internetesoldalain megjelölt termékeket megrendeli, illetve megvásárolja. A megrendelés a Webáruház oldalain megjelölt módon és feltételek szerint adható le. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket kizárólag az interneten keresztül megrendelő Vásárlói részére biztosítson.

3. A SZERZŐDÉS NYELVE, TÁRGYA, LÉTREJÖTTE. AZ ÁLTALÁNOSSZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA ÉS HATÁLYA

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül, melynek nyelve a magyar. Külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató  honlapján bármikor újra elérhetőek. A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés tárgyát a berries.hu Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.

A Webáruház internetes oldalain történő megrendelés az Általános Szerződési Feltételek elfogadásának minősül. Az egyedi elbírálásban részesült, nem webáruházon keresztül rendelő Vásárlók a Szolgáltató előzetes tájékoztatását követően, a rendelési szándék megerősítésével fogadják el az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadását a Vásárló a számla átvételekor külön is megerősíti.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az Általános SzerződésiFeltételek és annak mindenkori módosítása – az előzetes figyelemfelhívótájékoztatást követően – a közzétételkor lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató awebáruház-szolgáltatást biztosítja. A megkötött szerződésekre a megkötésükkorhatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.

Viszonteladók, állandó partnerek (a továbbiakban: kiemelt ügyfelek) esetében egyedi megállapodás alapján lehetőség van a jelen általános szerződési feltételektől eltérő, egyedi feltételekbiztosítására. Ha a kiemelt ügyfelekkel kötött egyedi megállapodás valamely rendelkezése eltér az Általános Szerződési Feltétel bármely rendelkezésétől, az egyedi megállapodásban rögzített rendelkezés irányadó.

A Polgári Törvénykönyv alapján fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat megillető speciális jogosultságok tekintetében a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi előírások irányadók. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a Vásárló akkor minősül fogyasztónak, ha a terméket a szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy rendeli, illetve vásárolja meg. A gazdálkodószervezetek, beleértve az egyéni vállalkozókat is, a törvényi szabályozásértelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztó és avállalkozás közötti szerződéshez kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10.  szerinti elállási jog és a fogyasztókravonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodószervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók.

Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírásokirányadóak.

4. A MEGRENDELÉS ÉS A VÁSÁRLÁS MENETE

A megrendelés a Webáruház internetes oldalain keresztül lehetséges. A Szolgáltató a nem Webáruházon keresztül leadott megrendelést is elfogadhatja, mérlegelés alapján.A Szolgáltató, amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítheti. A Szolgáltató a Vásárló megrendelését a Vásárló által megadott email címre küldött emailben igazolja vissza. A megrendelés törlése a visszaigazolás megküldéséig a Szolgáltató által megadott email címen lehetséges. A Szolgáltató visszaigazolásának megérkezését követően amegrendelés törlésére nincs lehetőség.

Kosár tartalma, szerkesztése

Az adott termék megvásárlását a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet kezdeményezni A webshopban kiválasztott termékeket a virtuális bevásárlókosaradba helyezheted, kosarad tartalmát szerkesztheted a “Kosaram” oldalon.Ezt tetszőleges számmal ismételheted, folytathatod.

Itt adhatod meg a kuponkódot vagy beválthatod ajándék utalványod is.

A következő lépésre az “Fizetés” gombbal léphetsz.

Adatok megadása, regisztráció

Ebben a lépésben adhatod meg adataid vagy bejelentkezhetsz. Lehetőséged van Facebook vagy Google fiókod segítségével belépni, vagy regisztrálj a személyes adataid megadásával. A következő lépésre a “Tovább” gombbal léphetsz.

Számlázási és szállítási adatok ellenőrzése

Itt ellenőrizheted a korábban megadott adataidat, valamint újcímeket is hozzárendelhetsz meg a rendeléshez.

Szállítási mód kiválasztása

Itt kiválaszthatod a számodra megfelelő szállítási módot.

Fizetési mód

Itt kiválaszthatod a számodra megfelelő fizetési módot, a banki átutalás, Barion rendszeren keresztül történő fizetés vagy az utánvételes fizetés közül. Ezt követően fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és kattints a “Tovább” gombra.

Előfizetéses termékeket csak a Barion rendszerén keresztül, ismétlődő fizetéssel rendezheted. Ebben az esetben a feliratkozási díj kerül levonásra, majd ezt követően a termék oldalon felüntetett dátumon fogjuk terhelni bankkártyád vagy Barion tárcád. A további terhelések ezt követően havonta automatikusan fognak megtörténni. Minden terhelést megelőzően 3 nappal e-mailt fogunk küldeni, melyben tájékoztatunk a következő csomagban található termékekről, valamint a terhelés tényéről. Amennyiben le szeretnéd mondani, vagy szüneteltetni szeretnéd az előfizetésed, akkor azt bejelentkezést követően a “Fiókóm – Előfizetések ” menüpontban a szüneteltetés vagy lemondás gombra kattintva teheted meg az e-mailben található határidőt megelőzően, illetve írásban is jelezheted a lemondási szándékod az nuts@berries.hu címen.

Sikertelen fizetés esetében az összeg levonását a következő munkanapon még egyszer megkíséreljük. Amennyiben ez a tranzakció is sikertelen, akkor az előfizetés szüneteltetésre kerül.

Ellenőrzés és rendelés megerősítés

Az utolsó lépésben le tudod ellenőrizni a rendelésed.

Ha mindent helyesnek találsz, akkor kattints a “Rendelés megerősítése” gombra. Ezt követően rögzítjük a megrendelésed és e-mailvisszaigazolást küldünk neked a megadott e-mail címre.

Amennyiben ezután szeretnél a rendeléseden módosítani, ezt a csomag feladásáig még ügyfélszolgálatunknál megteheted.

(Bármilyen kérdés esetén nyugodtan fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!)

5.  A TERMÉKEK TULAJDONJOGÁNAK FENNTARTÁSA A VÉTELÁR TELJES KIEGYENLÍTÉSÉIG

A Szolgáltató a megrendelt áruk tulajdonjogát a vételár teljeskiegyenlítéséig fenntartja. A Vásárló a teljes vételár kifizetésénekidőpontjáig az áru tulajdonjogát nem adhatja tovább harmadik személynek, aztbérbe nem adhatja, illetve nem terhelheti meg.

6. ÁRAK

A megrendelésre a Webáruházban feltüntetett aktuális árak érvényesek. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Amennyiben aSzolgáltató élt az árváltoztatás jogával, emailben vagy telefonon egyeztetés végett megkeresi a Vásárlót. A korábbi áron történt megrendelést a Szolgáltató ebben az esetben nem tekinti érvényesnek. Ugyanez a rendelkezés irányadó arra az esetre, ha technikai hiba miatt téves ár vagy egyéb elírás jelenik meg a Webáruház honlapján. Az érvénytelen megrendelés alapján a szerződés semmilyen esetben nem jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között, abban az esetben sem,ha időközben a Szolgáltató az érvénytelen megrendelésről automatikus visszaigazolást küldött. A Webáruház oldalait a legjobb tudásunk szerint igyekszünk karbantartani és frissíteni a gyártók adatbázisai alapján, az esetlegesen előforduló hibákért felelősséget nem tudunk vállalni. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

7. SZÁLLÍTÁS

A megrendelt termékek kiszállítása a Szolgáltatóval szerződött futárszolgálatokkal történik, a vásárló által megadott címre vagy csomagpontra. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Vásárló megtagadta, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetetett fel.

A szállítás díját a Webáruház hasznos információk oldalán közzétett díjtáblázata tartalmazza. Az oldalon feltüntetett,illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja szerződéses partnereinktől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a Vásárlót terhelik. A másodszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben az újbóli kiszállításra a fenti rendelkezés miatt nem kerül sor, a Szolgáltató a megrendeléstérvénytelennek nyilvánítja és törli.

8. FIZETÉSI MÓDOK ÉS SZÁMLÁZÁS

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét banki utalással, a Barion fizetési  rendszerén keresztül a megrendelés feladásakor, vagy az áruk átvételével egyidejűleg, készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel teljesíti. Banki átutalás esetén a megrendelést kizárólag a vételár beérkezését követően igazoljuk vissza, avisszaélések elkerülése érdekében. A visszaigazolást haladéktalanul megküldjük, amennyiben a Vásárló az átutalás igazolását emailben megküldi részünkre. Az átutalási igazolás megküldése tehát lehetővé teszi az ügymenet meggyorsítását. Az áru átvételével egyidejűleg történő fizetés esetén az áruk ellenértékét a Szolgáltató helyett és nevében a kiszállító futár veszi át készpénzben. Kérjük,hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg átvételkor történő fizetéssel aterméket, amennyiben annak díját a futárnak az átvételkor készpénzben ki tudjafizetni! Amennyiben az áru ellenértékét a Vásárló a futárnak nem fizeti ki, akiszállítás sikertelennek minősül. [A sikertelen kiszállítás következményeit ésa másodszori kiszállítás feltételeit az Általános Szerződési Feltételek 7. -a(Szállítás) tartalmazza.]

Az áru átvételét követő, halasztott kifizetésre csak kiemeltügyfeleinknek van lehetősége egyedi megállapodás alapján, az egyedimegállapodásban meghatározott feltételek szerint. Fizetési késedelem esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti törvényes mértékű késedelmi kamatot számítjuk fel!

A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassaés továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. éviCXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259.  5.pontjában, illetve 175.  (2) bekezdés a)pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. -ában előírtak szerint gondoskodik.Amennyiben a Vásárló a Szolgáltatóval előzetesen írásban adatcsere rendszer (EDI) alkalmazásáról és használatáról állapodik meg, az elektronikus számlakiállítása és továbbítása az ÁFA törvény 175.  (2) bekezdés b) pontja szerinti adatcsererendszerben (EDI) is történhet.

A Szolgáltató a Vásárló által választott fizetési módigénybevételéért az általa viselt költséget meghaladóan díjat nem számít fel.

9. JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁG

A weboldalon bemutatott termékekre vonatkozó információk az előzetes tájékozódást szolgálják. A Vásárló által megvásárolt (átvett) termék csomagolása tartalmazza mindazon tájékoztatásokat, amelyek az adott termékre jellemzőek, mind összetételét, mind pedig használatát/felhasználását illetően, ezért a Vásárló a termék átvételét követően köteles az említett tájékoztatást – saját és mások biztonsága érdekében – alaposan elolvasni és megismerni.

 10.  ELÁLLÁSI JOG

Ha a Vásárló olyan természetes személy, aki az árut önállófoglalkozása vagy üzleti körén kívül eljárása során rendeli, illetve vásárolja meg (azaz a Polgári Törvénykönyről szóló 2013. évi V. törvény értelmében fogyasztónak minősül), az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő csak az elállási nyilatkozatot elküldeni a Szolgáltatónak 30 napon belül. Az elállási jog gyakorlására a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint kerülhet sor. A Vásárló tehát az elállási jogát termék adásvételéreirányuló szerződés esetén:

-a terméknek; -több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek;

– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és atermék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Szolgáltató a Vásárló elállása esetén köteles haladéktalanul,de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naponbelül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljesösszeget. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló általigénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárlókifejezett beleegyezése alapján azonban a Szolgáltató a visszatérítésre másfizetési módot is alkalmazhat, amelyből eredően a Vásárlót természetesensemmiféle többletdíj nem terheli.

Ha a Vásárló úgy dönt, hogy a fenti határidőn belül eláll atávollévők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, delegkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni,illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételéremeghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnekminősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló köteles viselni a termék visszaküldésének közvetlen költségét!Jelen esetben – vagyis a távollévők között kötött szerződés esetén – a termékpostai küldeményként nem küldhető vissza! A Vásárló felelős a termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségeshasználatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért! A Vásárló viselitehát – és így a szolgáltató követelheti – az áruban a fenti mértéket meghaladóhasználat miatt keletkezett sérülésből eredő károkat. Kérjük ezért, hogyfokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére! Elállás esetén a kedvezményekvisszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezményekigénybevételéhez szükséges feltételek.

A fenti elállási jog kizárólag a Polgári Törvénykönyről szólótörvény értelmében fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg. A fentmegjelölt 30 napos határidőn túl az elállási jog gyakorlását nem tudjukbiztosítani.

11. AZ ELÁLLÁSI JOG ALÓLI KIVÉTELEK

(1) Ön nem gyakorolhatja a törvényben biztosított elállási jogát, ha

a) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak;
c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
d) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
e) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
f) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
g) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás az Ön kifejezett kérésére keresi fel  Önt sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
h) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Ön a csomagolást felbontotta;
i) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
j) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
k) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és Ön e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 12. ADATVÉDELEM

Az internetes felületen történő regisztráció, illetve amegrendelés során a Szolgáltató rögzíti azokat az adatokat, amelyek a Vásárló azonosításához szükségesek:

– magánszemély esetében: név, cím, elérhetőség (a megrendelő és az átvevő személy telefonszáma, email címe)

– cég esetében: név, cím, elérhetőség (a megrendelő cég és az átvevő személy telefonszáma, email címe), adószám

– magánszemély és cég esetében is: megrendelés ideje, termék átvevőjének neve/cégneve; teljes szállítási cím, a megrendelés száma,megrendelés összege szállítási díjjal együtt

A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A megrendelések kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következőadatokat bocsátja a kiszállítást végző futárszolgálat rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve, cég neve, teljes szállítási cím, a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A kiszállítást végző futárszolgálat ezeket az adatokat köteles szigorúan bizalmasan kezelni, és a kézbesítés után azokat a Szolgáltató részére visszaszolgáltatni, illetve megsemmisíteni.

Adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és azinformációszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el.

Emellett a Szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismeri el az 11. Adatvédelemmel kapcsolatosrendelkezéseinek a tartalmát, vagyis a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra,hogy szolgáltatásával, az internetes kereskedelmi működtetésével kapcsolatosadatkezelése megfelel a jelen pontban illetve a hatályos jogszabályokbanmeghatározott rendelkezéseknek.

A Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárlók adatainak kezelésétilletve az ezzel kapcsolatos műveleteket úgy hajtja végre, hogy az a vonatkozó jogszabályokba foglalt rendelkezéseknek megfeleljen. A Szolgáltató emellett vállalja, hogy az adatkezelő illetve adatfeldolgozó tevékenysége során az általa kezelt adatmennyiség teljes körű védelme érdekében – a technika mindenkori fejlettségére tekintettel – megtesz minden olyan szükséges intézkedést amely a személyes adatok megfelelő védelmét biztosítja. (pl.adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozása, személyes adatok nyilvánosságra hozatalának megakadályozása stb.)

Jelen adatkezelésre vonatkozó rendelkezés célja, hogy a weboldalon eladásra kínált termékek megrendelése során megadott és aSzolgáltató számára hozzáférhetővé vált személyes adatok és egyéb adatokkezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza. Jelen Nyilatkozathatálya kizárólag az oldal használatához szükséges, a Szolgáltató rendelkezésérebocsátott adatokra terjed ki, rendelkezései nem vonatkoznak arra az esetre, havalaki önszántából nyilvánosságra hozza saját személyes adatait vagy azok egyrészét az oldalon vagy az oldal közvetítésével. A Vásárló tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. A Vásárló a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módonkérheti: Emailen/Telefonon. A Vásárló kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és azadatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az Szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 naponbelül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást. A Vásárló bármikorkérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását. Szolgáltató tiszteletbentartja és megóvja a személyes adatokat. A Vásárló adatainak felhasználása azAdatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Szolgáltatóa Vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinekkésőbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt. A Szolgáltató a Vásárló adatit a 2000. évi C. törvény 169.  (2) bekezdése alapján 8 évig őrzi meg. Ezen időtartam alatt a Vásárló adatait csak kifejezett kérésre töröljük az adatbázisból.

A Szolgáltató a www.berries.hu honlapon lehetőséget biztosít a Vásárló/Látogató számára, hogy az általa vezetett hírlevél listára feliratkozzon. A feliratkozni vágyó Vásárló/Látogató hozzájárulhat, hogy a Szolgáltató a tájékoztató anyagai illetve reklámajánlatai megküldéséhez szükséges személyes adatait kezelje. (Vezetéknév, Keresztnév, email cím) Abban az esetben, ha a Vásárló/Látogató a Szolgáltató által ingyenes nyújtott hírlevél szolgáltatást igénybe veszi és hozzájárul a személy adatai kezeléséhez, de a feliratkozást követő bármely időpontban már nem kívánja a fenti szolgáltatást igénybe venni, indoklás és fizetési kötelezettség nélkül leiratkozhat a Szolgáltató hírlevél listájáról. Ha a Vásárló/Látogató úgy dönt,hogy leiratkozik a hírlevél listáról, a Szolgáltató törli a Vásárló/Látogató vonatkozásában kezelt személyes adatokat és a továbbiakban semmilyen formában sem keresi a Vásárlót/Látogatót

A Szolgáltató a www.berres.hu honlapon alkalmazott cookie-kal kapcsolatban az alábbi információkat hozza a Vásárló tudomására: Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”,melyeket –egyébként a www.berries.hu honlap is használ és amelyek – használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.

Fentiekre mellett a Szolgáltató a 2011. évi CXII. törvény(Infotv.) rendelkezéseinek megfelelően a következő tájékoztatást adja a Vásárlórészére a cookie-k kezelésével kapcsolatban:

Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: egyediazonosítószám, dátumok, időpontok

Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.

Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása, a„bevásárlókosár” nyilvántartására és a Látogatók nyomon követése.

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Azadatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásánakbefejezéséig tart.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelőkszemélye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fentialapelvek tiszteletben tartásával.

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nemszükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja azelektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra azelőfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a Szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a www.berries.hu oldalon elhelyezett, idegen weblapokra irányító linkekről elérhető honlapok tartalmáért illetve adatkezelési magatartásáért.

Ha a Szolgáltató az érintett Vásárló/Látogató adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével Vásárlónak/Látogatónak kárt okoz, köteles azt megtéríteni.

Ha a Szolgáltató az érintett Vásárló/Látogató adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével azérintett Vásárló/Látogató személyiségi jogát megsérti, az érintettVásárló/Látogató a Szolgáltatótól sérelemdíjat követelhet.

Adatvédelemre vonatkozó hazai hatályos jogszabályok:

  • Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatoknyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény;
  • Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozásasorán szóló 1998. évi VI. törvény;
  • Az 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmiszolgáltatásokról rendelkező törvény;
  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
  • Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságrólszóló 2011. CXII törvény (a továbbiakban: Infotv.)

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

  • Vásárló a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait azalábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: 1039 Budapest, Kalászi utca 38.

Telefonszám: +36 30 513 2342

Email cím: nuts@berries.hu

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

Email: ugyfelszolgalat@naih.hu

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

NE MARADJ LE:)
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Hamarosan indul a webáruházunk rengeteg finomsággal és nyitási akciókkal. Ha nem akarsz lemaradni, akkor iratkozz fel, hogy az elsők között értesülhess.
Feliratkozok
Semmit nem kockáztatsz, mert bármikor leiratkozhatsz
close-link
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.